Vztahy, telefon a sexy callskript
Schválně! Kolik VZTAHŮ paralelně udržuješ? Jeden, dva nebo snad tři?
Já mám VZTAHŮ více a nestydím se za to!
Jsem ve VZTAHU se svým synem, otcem syna, rodiči. Jsem matka, exmanželka, dcera. Jsem také sestra sestry, teta dcery mé sestry.
Mám VZTAH se svým psem, s přírodou, znamením. Jsem panička, šamanka, opice a štír v ascendentu štíra. To znamená dvojitá dávka jedu v zadečku. Jsem ve VZTAHU sama se sebou, kde jsem se od blbky, co naletí každému volovi, proplula přes bloudící bludičku rozestlaných postelí nevydařených VZTAHŮ k božské bohyni, která zná svou cenu. VZTAHY se prolínají naším životem, od narození až do smrti. A pokud věříš na existenci duše a posmrtný život, víš, že smrtí to nekončí.
Vztahy, vztahy, vztahy
Všude kolem nás. Obklopují nás, protínají se, míchají se a navazují se nové. Tak proč si někteří myslí, že v telefonu nenavazujeme VZTAH? Že zvedneme sluchátko, zavoláme a něco tomu člověku na druhém konci drátu prodáme. Nejlépe takovou skvělou větou ve stylu. „Dobrý den, mám tady pro vás speciální NABÍDKU pánských trenek. Nechtěl byste jedny zaslat za akční cenu pouze za poštovné na vyzkoušení?“ Co asi týpek odpoví? Podvědomě ho to nutí odpovědět: „No, máte pravdu nechtěl.“ Proč? Je tam zápor, podmiňovací způsob a další chyby, ale to teď rozebírat nebudeme. A pokud týpek snídal vtipnou kaši, možná řekne: „A až je vyzkouším, mohu je poslat zpátky?“
Jak by to mohlo vypadat lépe? „Dobrý den, volám vám proto, že zákazníkům držíme kulky pěkně v suchu, tedy ne my, ne já, ale naše trenky ze stoprocentní bavlny, takže se vám kulky nepotí a cítí se jako v bavlnce. Mohu poslat jedny na vyzkoušení pouze za poštovné. Prozradíte mi svou velikost a oblíbenou barvu?" Tak to byl příklad pouze na odlehčení a vysvlečení z trémy. I v telefonátu navazujeme VZTAH a zaujmout je jediná cesta, jak zůstat na drátě.
Příklad z praxe telefonistky
Uvedu příklad ze své praxe, kdy jsem telefonovala pro jednoho svého klienta, digitální agenturu poskytující služby v oblasti webdesignu a internetového marketingu. Dovolala jsem se asistentce, shodou okolností to byla manželka jednatele, jméno zde pozměním. „Paní Malá, volám vám proto, že společnostem pomáháme získat více zákazníků zvýšením návštěvnosti webových stránek a kvalitním obsahem. Zaměřujeme se na online marketing a tvorbu webových stránek.“ - „To my nepotřebujeme, máme to vyřešené.“ - „Já vidím, že na svých stránkách máte nasazený Google Analytics pro sledování uživatelů na webu a sbíráte remarketingová publika pro Google Ads. To je dobře. Proto bych se ráda zeptala, zda vás zajímá, jak vaše stránky v tuto chvíli pracují a jestli by bylo možné něco zlepšit?“ - „Tak já vám dám kontakt na pana Malého.“ A nadiktovala mi mobilní číslo na jednatele společnosti. Po představení UŽITKŮ a uvedení referencí s ČÍSLY mi se slovy, že je to vždy zajímavé téma sám navrhl schůzku.
Co všechno je zde důležité?
1. Klient mě skutečně ZAJÍMAL a ještě před telefonátem jsem se na něj připravila návštěvou jejich stránek
2. Vzbudila jsem ZÁJEM přes PŘÍNOSY. Firmu jsem nepředstavila pouhým jmenujeme se tak a tak a děláme to a to, ale právě ta formulka „Společnostem pomáháme získat více zákazníků zvýšením návštěvnosti webových stránek a kvalitním obsahem.“ skrývá PŘÍNOS pro zákazníka.
3. Nedala jsem se odbýt námitkou, že to mají vyřešené, protože jsem byla připravena a NÁMITKU zpracovala podle principu řešení námitek. Kde jednou z přísad je pochvala.
4. Správně jsem položila OTÁZKU ohledně toho, zda by je zajímalo zlepšení místo: „Nechcete se setkat a probrat možnosti spolupráce?“ Fuj. Doufám, že toto slovní spojení už nikdo nepoužívá a je pohřbeno společně s kostry dinosaury.
5. Klient sám navrhnul schůzku.
Stačí to jako příklad, že VZTAHU se budují i v telefonu? Mějte při telefonátu na paměti, že v telefonu budujete se zákazníkem VZTAH a používejte metodu VZTAH při tvorbě svého sexy call skriptu.
V - VTÁHNOUT
Z - ZAUJMOUT
T - TÁZAT SE
A - AKCE
H - HOWGH
Svůdná příležitost pro obchodníky
Zajímá tě, co se pod jednotlivými body skrývá za magii k napsání svůdného sexy call skriptu, který zvýší tvou úspěšnost v telefonu? Tak jdi a objednej si nadupanej online kurz Volejte s úsměvem, kde nejen metodu V-Z-T-A-H rozebírám do detailu. Více než 6 hodin videí tě provede celou kuchařkou obchodní telefonické komunikace. A neděs se. Je to skvěle rozdělené do 10 týdnů, 30 lekcí a máš k dispozici i prezentaci.
Na závěr jedna otázka za milion: Když zvýšíš úspěšnost svých telefonátů o 10, 20 nebo dokonce 50 % a navýšíš uzavřené obchody o 10, 20 či 30 %, jakou hodnotu pro tebe tento kurz má? Je magická cena dostatečně vysoká za to, co získáš? To byla řečnická otázka a ty už klikej na objednání. A pokud se chceš taky cítit jako v bavlnce a mít k dispozici konzultaci přímo se mnou, hoď si do košíku radši VIP variantu kurzu s konzultací. Těším se. Ahoj.