Jdi na obsah Jdi na menu

Telefonování

Strach z telefonování!?

Patříš mezi ty, kteří neradi telefonují? Pak neodcházej a čti dál. Uklidním tě, že v tom nejsi sám/sama. Mnoho obchodníků cítí k telefonování odpor a bere ho jako nutné zlo. Telefonování odkládají, vyhýbají se mu a nemají ho rádi. Pro hodně lidí je telefonování strašák. Bojí se, když mají zvednout telefon, vytočit číslo a s někým mluvit. 

Nechuť k telefonování pramení ze strachu. Mají strach z odmítnutí, strach z chyb, ze selhání, z neúspěchu nebo že nejsou dost dobří. Co když ti teď povím, že odbourat strach a začít volat s úsměvem a úspěchem je jednodušší, než si většina lidí myslí? 

Kouzelná hra se slovy

Zaujmout v telefonu během pár vteřin je jediný způsob, jak si získat pozornost zákazníka a zůstat "na drátě". Telefonování není rozbíjení atomu, ale kouzelná hra se slovy a navazování vztahu.

  • Metoda V-Z-T-A-H ti odhalí detailní kroky k napsání sexy svůdného call skriptu, který tě provede od magického pozdravu až po úspěšné zakončení celého telefonátu. 
  • Pravidlo PAN ti odhalí jednoduché tajemství mezi obecným popisem, obecným využitím a sexy užitkem naplňujícím potřeby zákazníka. 
  • Princip řešení námitek společně s asertivními technikami ti lépe pomůže zpracovat "problémový" hovor a zvládnout námitky zákazníka.

Co získáš?

  • Naučíš se kouzlit se slovy a napsat si sexy svůdný call skript, kterému většina zákazníků neodolá.
  • Strach z telefonování tě přestane brzdit a zvítězí tvá vnitřní síla a odvaha.
  • Budeš umět zaujmout, vzbudit zvědavost a získat si pozornost.
  • Námitky zvládneš zpracovat levou zadní a vždy správně reagovat.
  • O několik procent zvýšíš úspěšnost svých telefonátů a budeš více svůj.
  • Své cenné kontakty přestaneš ztrácet a vytěžíš je na maximum.
  • Ovládneš kouzlo nejúspěšnějších obchodníků.

Otázka za milion

Když zvýšíš úspěšnost svých telefonátů o 10, 20 nebo dokonce 50 % a navýšíš uzavřené obchody o 10, 20 či 30 %, jakou hodnotu pro tebe tento kurz má? Je magická cena dostatečně vysoká za to, co získáš? 

Vyber si variantu sobě na míru

s--amanka---30.pngChci nadupanej online kurz telefonické komunikace za magickou cenu.

PS: VIP varianta níže v sobě zahrnuje 3 hodiny konzultace s přesahem do šamanské síly. Konzultaci si můžeš přikoupit i později samostatně. Těším se uvnitř kurzu na nové magické obchodníky. 

Cena 999 Kč

 

s--amanka---44.pngZasloužím si jen to nejlepší. Chci online kurz telefonické komunikace s VIP osobní péčí v rámci 3 hodin konzultace šamanského telefonování.

Přesah do šamanské síly, kdy nejen navracíme do komunikace napojení a porozumění, ale vracíme se zpátky do své vnitřní síly a moudrosti.

Cena 3.500 Kč

 

s--amanka---43.png

Máte ve svém týmu obchodníky, kteří ke své práci potřebují telefonovat? 

Obchodník po telefonu je většinou první člověk, který reprezentuje vaši firmu u zákazníka. Může buď odradit, neurazit nebo magicky okouzlit. Jakou esenci chcete v zákazníkovi po telefonátu zanechat?

Cena 20.000 Kč

"Volejte s úsměvem, je v telefonu slyšet." ~ Lenka Hojerová


Reference na telefonování

img_2048.png"Lenka prostě ví, co dělá! Od přemýšlení o cílovce, přes argumentaci až po otázky a odpovědi. Je to profík, kterému můžete s klidem svěřit úkol, na kterém vám záleží. Spolupracuje se mi s ní skvěle a oceňuji jak vstřícnost, tak komunikaci a pečlivost. Když někoho na téma "jak efektivně volat", tak je to Lenka Hojerová."

Radek Karban - Kouč, mentor a transformátor

 

sni--mek-obrazovky-2024-06-03-v--16.15.44.png"Kurz telefonování, který má Lenka v nabídce, byl pro mě velmi užitečný. Díky tomuto kurzu jsem získal nové dovednosti a sebejistotu při telefonování. Lenka mě dovedla k tomu, že telefonování mám o trochu raději, cítím se při něm lépe a dokážu vyjednat více. Díky tomuto kurzu jsem dokonce vytvořil skvělý call skript, který mi pomohl při každém hovoru. Doporučuji kurz všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační schopnosti přes telefon."

Alexandr Hroch - Kouč

 

img_2054.png"Lenka pro nás formou telemarketingu získávala nové obchodní příležitosti. Její zkušenosti, pohotové komunikační dovednosti a sympatické vystupování byly jen začátkem přínosu pro naši společnost. Skvělé výsledky v akvizicích po celou dobu spolupráce značí, že Lenka má výjimečné schopnosti v telefonické komunikaci s klienty. Je odborníkem na efektivní komunikaci po telefonu."

Ing. František Groh, Ph.D. - Majitel AUDRA  

Statistiky

Online: 17
Celkem: 24053
Měsíc: 2316
Den: 136