Jdi na obsah Jdi na menu

Ztrácíte zákazníka v hovoru?

article preview

Jak zaujmout v telefonu během pár vteřin?

Voláte na studené kontakty a setkáváte se s častým odmítnutím ještě před tím, než stačíte volanému prozradit svoji nabídku?

Mohla bych vám napsat, že vám nabízím skvělý návod, ale nenapíšu. Proč? Možná jste již přestali číst, protože podvědomě slovo „nabídka“ ve vás vyvolává jistý odpor. Pokud čtete dál, je skvělé, že toužíte po informacích a dozvědět se, co změnit.

Vyškrtněte slovo nabídka ze slovníku, stejně tak sloveso nabízet a všechna slova spojená s nabízením. Nenabízejte. Nepodbízejte se. Mějte svou hodnotu. Přinášíte svému klientovi nějaké užitky nebo skutečně „jen nabízíte“ nějaký produkt nebo službu?

Zavoláte, představíte se a spustíte: „Naše společnost se zabývá tím a tím a dnes je váš šťastný den. Mám pro vás nabídku takovou a makovou.“ A to je právě ten okamžik, kdy vás klient odmítne a hovor nepokračuje. Zkuste místo toho: „Volám vám, protože zákazníkům, kteří řeší to a to obvykle přinášíme to a to.“

Vidíte ten rozdíl? Slyšíte, že to není stejné? Cítíte, že je tam podstatná změna? V prvním případě pouze prezentujete to, kdo jste, co děláte a představujete svou nabídku. A co na to klient? Co by, nic. Většinou odmítne a zavěsí. Nepřinášíte mu žádnou přidanou hodnotu. Nevidí jediný důvod, proč by vás měl poslouchat.

V druhém případě vysvětlíte, proč voláte. Odpovíte mu na jeho nevyslovenou otázku „Proč bych měl chtít?“ nebo „Proč mi voláte?“. Vy neprezentujete, ale přinášíte klientovi užitek, který obvykle pomáhá dalším vašim klientům.

Znáte přínosy produktu či služby, kterou zákazníkovi chcete prodat? Znáte svého zákazníka a víte, čím se trefit do jeho srdce? Zákazník nechce slyšet nabídku, která mu v jednotlivých odrážkách řekne spoustu parametrů. Zákazník chce slyšet, co mu to přinese.

Podívejte se na svůj call skript. Ztrácíte svého zákazníka již v úvodní části, protože ho nezaujmete? Změňte to a přinášejte hodnotu. Spřátelím vás se sluchátkem a díky kurzu Volejte s úsměvem budete telefonovat s lehkostí, úspěchem a úsměvem.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář

Statistiky

Online: 1
Celkem: 17061
Měsíc: 1717
Den: 72