Blog
Z dračího pera
Nechej se na své cestě inspirovat kroky dračí Šamanky. Začti se do příběhů, které píše sám život. Shlédni v každém týdnu výklad karet a přijmi poselství z jiných světů od astrálních průvodců. A pamatuj, že vše, co hledáš, již dávno ukrýváš v sobě. Svou vnitřní sílu i moudrost. Stačí objevit své poklady, které střeží draci, a navrátit se zpět do své síly.
"Když nemluví výraz tváře, síla je ve slovech a barvě hlasu." - Lenka Hojerová
"Většina lidí neuspěla, protože nepoznala, jak blízko byla úspěchu, a vzdala se." - Thomas Edison
Příspěvky

Jak jsem byla na síti za blbce
Většinou se na sociálních sítích prezentujeme z té lepší stránky. Jak nám všechno vychází, funguje, šlape a máme se úžasně. Ale život není peříčko a sdílet i své přešlapy je lidské.

Ztrácíte zákazníka v hovoru?
Zaujmout během pár vteřin je jediný způsob, jak si získat pozornost zákazníka. Pokud ji nezískáš, zákazníka ztrácíš. Jak to ale udělat a zaujmout během pár vteřin? Podělím se o tip, který funguje.

Najdete tisíc a tři výmluvy proč máte málo schůzek?
Jaké jsou tvoje nejčastější výmluvy, když se ti nechce do telefonování? Jak změnit svůj přístup k navolávání schůzek, aby tvůj diář nezářil prázdnotou? Přečti si článek a zaveď jednoduchý návyk, který porazí prokrastinaci.

Čím nahradit chybějící neverbální komunikaci?
Ke svému publiku mluvíš, i když ještě nemluvíš. V telefonu tě však druhý nevidí a nemůže si přečíst řeč tvého těla. Když nemluví výraz tváře, síla je ve slovech a barvě tvého hlasu. Jakými prvky můžeš v telefonátu nahradit chybějící neverbální komunikaci?

Moje největší vánoční přání
Co je v čase vánočním důležitější než spousta dárků pod vánočním stromečkem? Pro mne je to blízkost lidí, které miluji.

Pozitivní mysl v hovoru hraje významnou roli
Proč je pozitivní mysl v telefonické komunikaci důležitá a jak se správně na hovor naladit? Existuje nějaká zaručená technika, která ti pomůže zvládnout rozhovor, který tě čeká?

Jaký je rozdíl mezi pasivním a aktivním telemarketingem?
Kdy byl vynalezen telefon a jak dlouho trvalo, než vznikla první call centra? Podívej se na telefonování z marketingového pohledu.
Oblíbené odkazy
Statistiky
Online: | 1 |
---|---|
Celkem: | 10041 |
Měsíc: | 1351 |
Den: | 25 |